TESTANDO O Subaru WRX - SEDAN ESPORTIVO - TESTE NA ESTRADA [2020] スバルWRX スポーツセダン ロードテスト
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これまでアメリカで販売されたスバルの中で最も高価なものは、あなたが思っているよりもさらに高価です。
アメリカの多くのSubie愛好家にとって、2019年のデトロイト自動車ショーでのS209のデビューは、重要な瞬間でした。日本はS-Lineの車を楽しんでおり、他の国々は数十年にわたって他の特別版WRXおよびWRX STIモデルの厚い名簿にアクセスできましたが、Type RAまでは、いくつかの特別なペイントパッケージでやりました。 2018年に到着しました。
それらのダイハードにとって、待つ価値はありました。 2.5リットルのEJ257ターボチャージャー付きフラット4は、通常のSTIの305 hpと290 lb-ftから、印象的な341 hpと330 lb-ftのトルクにマッサージされ、調整され、急上昇しています。 STIは、追加のパワーを超えて、サスペンション、ステアリング、ブレーキ、トランスミッションギア、空気力学、冷却など、車のあらゆる性能ハードウェアを改善しました。
The most expensive Subaru ever sold in the U.S. is even more expensive than you think.
For the many Subie enthusiasts in the States, the debut of the S209 at the 2019 Detroit auto show was a watershed moment. While Japan enjoyed the S-Line cars and the rest of the world had access to a thick roster of other special edition WRX and WRX STI models over the decades, we've made-do with a handful of special paint packages until the Type RA arrived in 2018.
For those die-hards, it was worth the wait. The 2.5-liter EJ257 turbocharged flat-four is massaged, tweaked, and prodded to an impressive 341 hp and 330 lb-ft of torque, up from 305 hp and 290 lb-ft in the regular STI. Beyond the extra power, STI improved every speck of performance hardware on the car, including suspension, steering, brakes, transmission gearing, aerodynamics, and cooling.